2011年8月26日 星期五

{團購} ♥大肚婆leggings♥ (9月2曰截止!!!)

上次有好多BLOG友對我條大肚婆leggings很感興趣,
所以依家我又再為大家攪團購喇!
真係一波未平,一波又起呀~!


大肚婆leggings即是褲頭可較鬆緊嘅leggings,
大肚着得,
生完又着得,
簡直係一舉兩得!


我個肚咁大都着得落,
真係好正!!!
仲好舒服添~!!!!!



之前我係旺角中心買兩條,
減$10後要$110!!!


依家團購價$49 一條,
$120 三條,
有黑色, 灰色, 軍綠色可供選擇.

只要買夠50條就成團喇!
交收地點: 旺角/銅鑼灣地鐵站 (時間待定)


如果大家有興趣用團購價購買的話,

請電郵到mrschikchik@gmail.com,
並附上購買數量、顏色和電話。
只要團購成功,
我便會聯絡大家有關銀行入數事宜,
多謝合作!



沒有留言:

張貼留言